Jakmile si někdo usmyslí, že začne podnikat nebo se jinak činit na internetu, může tak bez obav učinit. Pustit se do toho může kdykoliv kdokoliv. Jen je třeba počítat s tím, že si nestačí jenom založit nějaký web a očekávat zázraky. Než se tyto (možná) dostaví, je nezbytné postarat se i o to, aby měl dotyčný web dostatečný počet sledujících, dost těch, kteří jeho nabídku využívají. Protože bez těch by web neplnil funkci, kterou plnit má, a ani skutečnost, že je na internet připojeno značné množství lidí, neznamená, že jich zamíří dost i právě sem.
Údělem mnoha webů je potýkat se právě s nedostatečnou návštěvností. Za což ale tyto často nemohou samy o sobě. Ne že by nenabízely nic, co si veřejnost žádá, ale prostě je nikdo nedokáže v záplavě dalších podobných výtvorů najít, a internetové vyhledávače, které by měly v tomto ohledu pomáhat, nepomáhají.
Lidé prostě hledají většinu věcí na internetu s pomocí vyhledávačů. Zadají do nich klíčová slova a dostanou obratem sáhodlouhý seznam odkazů, pod nimiž se to hledané skrývá. Tyto odkazy jsou pak internetovými vyhledávači seřazeny podle zdánlivé relevantnosti, tedy podle toho, jak kvalitní se jednotlivě weby vyhledávačům zdají být. A zatímco jeden se nabízí na přední pozici, tam, kde ho každý najde a kde to přímo svádí ke kliknutí a návštěvě, jiné jsou pověstnými černými vzadu, jichž už si nikdo nevšimne, protože na to není ani čas, ani síla, a vlastně ani potřeba.
A má-li být web dostatečně hojně navštěvován, musí se dostat v internetových vyhledávačích právě na takové přední příčky. A aby se to podařilo, je třeba využít optimalizaci pro internetové vyhledávače a k ní náležející linkbuilding seolight.cz. Tedy vytváření zpětných odkazů umístěných na jiných webech a přesměrovávajících návštěvníky odjinud sem. Počet a kvalita takových odkazů je pro internetové vyhledávače indikátorem toho, že jde o web zajímavý a pozornost si zasluhující, když se na něj odkazuje na webech jiných. A navíc i samy tyto odkazy přivedou nemálo návštěvníků. A až pak je web úspěšný.